Gogle
Gogle na crossa i enduro to niezbędny element wyposażenia każdego motocyklisty, który chroni oczy przed pyłem, błotem, owadami i kamieniami, zapewniając jednocześnie lepszą widoczność w trudnych warunkach. Wysokiej jakości gogle oferują funkcje takie jak system Anti-Fog zapobiegający parowaniu, wytrzymałe szyby odporne na zarysowania oraz solidną wentylację. Dobrze dopasowane gogle gwarantują komfort podczas długich jazd i są dostępne od takich marek jak FOX, Leatt, 100% i Airoh.
Wyświetlanie 1–18 z 332 wyników
Wyświetlanie 1–18 z 332 wyników
Najważniejsze czynniki przy wyborze dobrych gogli enduro cross
Widoczność
Dopasowanie
Wentylacja
Gogle motocrossowe
Gogle enduro
Jeśli jeździsz enduro z mniejszymi prędkościami w trudniejszym, technicznym terenie to bardzo ważne przy wyborze gogli enduro jest dobra wentylacja i nieparująca szyba (nałożony anti-fog).
Gogle Enduro z Podwójną Szybką:
- Zapobieganie Parowaniu: Podwójna szybka w goglach enduro jest zaprojektowana, aby minimalizować parowanie. Przestrzeń powietrzna między szybkami działa jak izolacja, redukując ryzyko kondensacji pary wodnej. Jest to szczególnie ważne w enduro, gdzie niskie prędkości i zmienna aktywność fizyczna mogą sprzyjać parowaniu.
- Ochrona Termiczna: Dodatkowa warstwa szybki zapewnia lepszą izolację termiczną, co jest korzystne w zmiennych warunkach atmosferycznych, typowych dla jazdy enduro, szczególnie w chłodniejsze dni.
- Komfort na Dłuższe Dystanse: Jazda enduro często obejmuje dłuższe sesje, więc wygodne i nieparujące gogle są kluczowe dla komfortu kierowcy.
Gogle na piasek
Osłony nosa w goglach cross
Szybka w goglach cross
Gogle roll off czy ze zrywkami?
- Ograniczona ilość zrywek na goglach i więcej przewijania w roll-off. Trzeba pamiętać, że podczas wyścigów motocrossowych lub enduro istnieje ogromna szansa na natychmiastowe zabrudzenie gogli. Nie rekomenduje się aby na goglach było więcej niż 5 zrywek wobec czego możemy dokładnie tyle razy wyczyścić nasz wizjer. System Roll Off daje znacznie kilkukrotnie ilość przewijania i czyszczenia gogli.
- Mniejsza widoczność w goglach Roll off. Szerokość paska w roll off to około 4cm, trzeba się przyzwyczaić, że pozostała część gogli będzie brudna nawet po przewinięciu rolki.
- Cena – gogle roll off są droższe.
Gogle cross do jazdy w okularach
To oczywiste, że są osoby, które noszą okulary i poszukują gogli cross współpracujących ze szkłami korekcyjnymi. Tutaj z rowiązaniem przychodzi firma SCOTT, która w swojej ofercie posiada model SCOTT SPLIT OTG. W połączeniu z 3-warstwową pianką na twarz, SCOTT’s NoFog ™ AntiFog powłoka soczewki i dopasowanie, które zostało specjalnie zaprojektowane do noszenia z okularami, Split OTG sprawia, że jazda w okularach jest łatwa i możliwa.